بخش نامه ی فدراسیون فوتبال به گزارشگران
 
بفرمایید دانلود
دانلود هر چیزی که بخواهی دنیای دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید این وبلاگ برای فارسی زبانان که گاهی سری به اینترنت میزنند هست . مهم نیست که همیشه میای یا الان اتفاقی اومدی و دیگه ام نمیای ، مهم اینه .خوشحالم که وبلاگ من اومدی من بچه ی .....هستم اگه نمی ترسی باید بگم که من خون آشامم ، البته نه از اون مدل تو فیلما ، عاشق خون دخترام . همه ی دوستای دخترم انگشت هاشون زخمه.تا بعدا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:مقاله ها, :: 16:2 ::  نويسنده : hidden

بخشنامه جدید فدارسیون فوتبال به گزارشگران فوتبال : الله اکبر
پنالتی : این گل و توپ محیاست بیا تا بزنیم
آفساید : هیهات منه ذله
.........خطا : مرگ بر منافق
منطقه جریمه : محور عملیاتی
نقطه پنالتی : موقعیت شهید علی دایی
توپ به تیر دروازه میخوره : نصر من الله و فتح قریب
یارگیری من تو من : نبرد حق و باطل
حمله : تک
ضد حمله : پاتک
بازیکنان حریف : خرچنگ
توپ رو سانت کن : حاجی نقل و نبات بفرست
میریم که داشته باشیم : کربلا کربلا ما داریم میاییم
چه میکنه این بازیکن : نور بالا میزنه این اخوی
عجب گل نزنیه : بوی شهادت میده
بازوبند کاپیتانی : سربند یا زهرا
شادی بعد از گل : الله اکبر خامنه ای رهبر

و من الله توفیق
ریشخندالدین کفاشیان
سنه 1390 خورشیدی

 

 

گل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 56027
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1